Laddar

Mina löparmål 2018

  1. Inte bedöma något lopp jag gör utefter tid, för det är ju såklart inte tiden som ska avgöra om jag är nöjd eller inte med loppet utan själva upplevelsen och känslan.
  2. Inte jämföra mig med andra, utan bara utgå från mig själv. Inte heller tycka att jag själv är dålig oavsett hur det gått. Och alltid glädjas åt andras framgångar, för det är så oerhört peppande.
  3. Inte tvinga på mig pass som jag absolut inte känner för, utan att få dåligt samvete.
  4. Njuta extra mycket av mina omgivningar, se, lyssna, andas in och bara njuta av nuet i naturen eller den svalkande vinden vid havet när jag springer.
  5. Verkligen uppskatta att min kropp är stark och hel och att jag överhuvudtaget kan springa.
  6. Springa fler lopp än 2017(4)
  7. Göra minst en löparresa i år
  8. Springa minst en halvmara
  9. Investera i nya löparskor, väl utvalda utifrån min fot och löpsteg
  10. . Utnyttja tiden och löpa på tjänsteresor och andra semesterresor

[do_widget id=adsense_box_widget-9]

En tanke på “Mina löparmål 2018

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *